lunes, 25 de octubre de 2010

.Consumime

El consumisme és l'acte de consumir productes o serveis, de manera indiscriminada, sense una noció que pot ser perjudicial o perjudicial per a la nostra salut o el medi ambient. Hi ha diverses discussions sobre el tema, incloent el tipus d'influència que les empreses, a través de la publicitat i la publicitat i la cultura industrial a través de la televisió i el cinema tenen en les persones. Molts afirmen que indueixen el consum innecessari, que és el resultat del capitalisme i un fenomen de la societat ara.

Tipus de consumidors:
Consumidor individualista
El consumidor individual és el que està preocupat pel seu estil de vida personal. En aquest cas el desig de compra i el plaer de tenir el que vols.

Eficient al Consumidor
El consumidor consumeix de manera eficient, la cura de la seva butxaca i el seu gust. Sovint es troben els preus abans de comprar i supervisa la qualitat dels serveis i productes que consumeix.

Conscient del Consumidor
El consumidor creu en la possibilitat de contribuir al canvi local i planetària a través del seu acte de consum.
consum responsable

El consumidor té en compte la informació rebuda sobre els productes i empreses. Així que no comprar un producte si s'obté la informació dient, per exemple, que ell o l'empresa que produeix el medi ambient segur.


El comportament de compra.

Segons psico, els consumidors tenen el següent comportament en la compra d'un producte:

* Justificació: El consumidor sap el que vol comprar i comparar preus. De vegades influenciats per la promoció i publicitat, però el resultat podria ser el contrari si se senten enganyats.
* Impulsivitat: L'acte de comprar és canalitzar l'esforç, accentuat pel centre comercial o supermercat, produint una immediata sensació de plaer.
* Compulsiu: Per a aquest tipus de comprador, la necessitat de comprar és comparable a un addicte a les drogues. Per als psiquiatres, es tracta d'un símptoma d'un trastorn emocional. El consum es dóna com una forma de compensar un buit, per sentir junts, fins i tot per un sol objecte.

Hi ha també un procés d'estimular el sentit de la gent que es produeix en el procés de compra. Per a algunes persones és l'estímul visual, quan veuen alguna cosa i vols que ho tenen, mentre que altres tenen l'estímul olfactiu, i finalment l'audiència.

No hay comentarios:

Publicar un comentario